Menu

Pomysł na stoisko targowe? Zobacz 5 fajnych pomysłów na targi

1 marca 2018 - TARGI
Pomysł na stoisko targowe? Zobacz 5 fajnych pomysłów na targi

Gęsto rozmieszczone stoiska, alejki w których ludzie z trudem się omijają, szyldy, loga, pięknie zaaranżowane ekspozycje, wszechobecny szum negocjacji, dzielenia się doświadczeniami, prezentacji produktów. Tak wyglądają niemal każde targi. By się wyróżnić warto skorzystać z innowacyjnych rozwiązań zaprojektowanych z myślą o wykorzystaniu ich na targach. Multimedialne stoiska targowe doskonale zaprezentują nie tylko markę, ale skupią uwagę przechodniów na Twoim produkcie, dzięki czemu zwiększysz swoją szansę zdobycia kolejnego kontrahenta.

Poznaj arsenał multimedialnych propozycji, które wyróżnią Twoje stoisko:

pomysł nr 1 na stoisko targowe – Piramida holograficzna

Piramida holograficzna to niezwykle efektowna forma prezentacji oferty. Świetnie sprawdza się na stoisku na targach, ze względu na innowacyjne zastosowanie tzw. „efektu hologramu”.

Z piramid holograficznych skorzystały m.in. Telewizja Polska, telewizja TVN czy Giełda Papierów Wartościowych. Jaki cel przyświeca wykorzystaniu piramid? Przede wszystkim mają zwrócić uwagę na prezentowaną ofertę, problem, usługę. Ze względu na to, że jest to urządzenie, które można stosować właściwie wszędzie, bez konieczności jakiegokolwiek dostosowywania otoczenia, świetnie sprawdza się na stoisku na targach. Jej wadą jest tylko mniejsza widoczność w bardzo mocnym oświetleniu, za to niewielkie rozmiary sprawiają, że można z niej z powodzeniem korzystać nawet na najmniejszym stoisku.

Cena piramid także jest korzystna. Jak na tak nowoczesne rozwiązanie multimedialne – koszt wynajmu piramidy na 3 dni targowe waha się w granicach 2000 zł. To chyba dobry pomysł na stoisko targowe..

 

Dobry pomysł na stoisko targowe

2. Totem multimedialny

Totem multimedialny umożliwia interaktywną prezentację firmy. To swego rodzaju monitor wyposażony w specjalne nakładki dotykowe. Zastosowane rozwiązanie w monitorach o przekątnej od 22” do nawet 103” umożliwia użytkownikom wchodzenie z totemem w interakcję. To przyszli klienci decydują o tym, co chcą zobaczyć czy przeczytać.

Ekrany multimedialne dają również duże możliwości aranżacyjne. Świetnym przykładem jest wykorzystanie totemu przez Główną Bibliotekę Lekarską. Na jednej z auli totem posłużył jako okładka specjalnie zaprojektowanego cokołu imitującego stos książek. Ekran dotykowy doskonale wykorzystała również Nokia na jednych z targów. Korzyścią zastosowania totemu jest także to, że ekran może oglądać kilka osób jednocześnie nie zasłaniając sobie przy tym ekranu.

Koszt totemu jest zbliżony do piramidy holograficznej (ok 1600 zł)

3. Interaktywna podłoga ledowa

To bardzo angażujące rozwiązanie, z którego osoby przechodzące tuż obok stoiska z przyjemnością skorzystają. Interaktywna podłoga ledowa wyróżnia się tym, że skutecznie zachęca do zabawy, a zupełnie przy okazji prezentuje logo marki, produkt i jego zastosowanie lub usługę. Podłoga może być wykorzystana zarówno na większych powierzchniach, ale równie dobrze można skorzystać z podłogi o powierzchni 4m2.

Projekt prezentacji prezentowany jest przeważnie na podłodze, ale rozwiązanie interaktywne pozwala z równie skutecznym efektem rzucić obraz na ścianę, stół, bar czy ladę. Cała prezentacja opiera się na kilku scenariuszach, które dostosowywane są do potrzeb klienta. Efekty w zależności od scenariusza są różne i można je modyfikować. W angażujący sposób z podłogi interaktywnej skorzystała marka BMW, Coca Cola czy Carlsberg, wykorzystując scenariusz „odsłaniania”. Poza tym podłoga interaktywna doskonale sprawdza się w kampaniach prowadzonych przez agencje eventowe, organizatorów targów czy studia telewizyjne i filmowe.

Koszt podłogi interaktywnej jest większy od np. piramidy. Wynika to z tego, że do kwoty związanej z wynajmem podłogi należy doliczyć koszt systemu interaktywnego i koszt montażu na stoisku..

4. Ekrany wielkopowierzchniowe

Wydawałoby się, że jest to rozwiązanie skuteczne wyłącznie wtedy, kiedy dysponujemy większym stoiskiem. Jednak ekrany wielkopowierzchniowe zaczynają się już od rozmiaru 242 x 137 cm i swobodnie można zaaranżować ich obecność na stoiskach targowych o mniejszej powierzchni. Ich atrakcyjność wynika z tego, że w bardzo skuteczny sposób angażują osoby przechodzące obok, tym bardziej, że tak jak podłogi, mogą być także interaktywne.

Przykuwające z daleka wzrok ekrany o wielkiej powierzchni skutecznie wykorzystują zarówno agencje reklamowe, jak i eventowe, a także organizatorzy targów. To dzięki nim udaje się stworzyć efektowne prezentacje produktów, usługi, oferty oraz ulokować w obrazie logo marki.

Ekran wielkopowierzchniowy jest tańszym rozwiązaniem w wersji nieinteraktywnej. W przypadku ściany interaktywnej cena zbliżona jest do ceny podłogi interaktywnej.

 

5. System Mind Control

Ostatni pomysł na stoisko targowe to MIND CONTROL. Jedni widzą w tym wadę i zagrożenie, inni wielką zaletę i szansę. O co chodzi? System Mind Control to angażująca i grywalna technologia, która umożliwia jednej osobie sterować grą za pomocą myśli. Jest to niezwykle efektowne i widowiskowe. I nawet jeśli w danym momencie może z tej technologii korzystać jedna osoba to swego rodzaju show przykuwa uwagę wielu znajdujących się w pobliżu osób.

System wykorzystuje specjalne opaski EEG, które zaprojektowane zostały przez międzynarodowy zespół techników i lekarzy. Wygrana w grze może zależeć od tego jak mocno potrafimy się skupić (wówczas np. prowadzony samochód porusza się szybciej), od mrugania oczami w danym momencie, w celu ominięcia przeszkody lub od tego jak zaawansowany stan relaksu jesteśmy w stanie osiągnąć.

System z powodzeniem można zainstalować zarówno na dużych, jak i na mniejszych stoiskach.

Koszt systemu Mind Control jest bardzo zróżnicowany i zależy w głównej mierze od nośnika obrazu i rodzaju systemu.

I to już wszystkie pomysły na stoisko targowe .
Targi handlowe to w dzisiejszym świecie istny tygiel usług, produktów czy prezentacji. Coraz trudniej się wyróżnić i zwrócić uwagę uczestników. Co więcej targi to ciężka praca nie tylko dla wystawców, także odwiedzający wkładają tytaniczny wysiłek w to, by poznać każdą ofertę, która leży w kręgu ich zainteresowań. Nowoczesne rozwiązania na targi sprawiają, że ułatwiamy potencjalnym klientom odnalezienie stoiska i  zapamiętanie, właśnie dzięki multimedialnym technologiom.

 

Pomsyły na stosika targowe zaczerpnięte ze strony www.alphavision.pl 

Dodaj komentarz