Menu

Jak atrakcyjnie przedstawić nową kolekcję ubrań w sklepie?

2 sierpnia 2018 - SKLEPY I GALERIE
Jak atrakcyjnie przedstawić nową kolekcję ubrań w sklepie?

Moda to dziedzina w której odpowiednia prezentacja jest kluczowa dla sukcesu kolekcji, marki czy trendu. Nie dziwi zatem fakt, że innowacyjne i niczym nieograniczone opcje interaktywne, pozwalają na stworzenie wyjątkowych prezentacji, które ukażą nowe modele w sposób wyjątkowy, wzbudzając zainteresowanie i zachęcając do zakupów. Do najciekawszych form interaktywnych prezentacji, które będą doskonałym sposobem na stworzenie efektu WOW nowej kolekcji ubrań w sklepie są interaktywne ściany lub podłoga, ekrany bezszwowe, totemy oraz ekrany ledowe.

Podłoga interaktywna lub interaktywna ściana

Przestrzeń sklepu z wykorzystaniem podłogi interaktywnej, bądź efektownej interaktywnej ściany zyskuje nowoczesny styl i zwraca uwagę – a o to nam chodzi, gdy pragniemy wywołać niezapomniane wrażenia w naszych klientach. Urządzenia te w sposób prosty i bardzo interesujący zmieniają przestrzeń w efektowne połączenie interakcji ruchu i obrazów multimedialnych, dzięki czemu przekazane treści marketingowe dotyczące poszczególnych projektów, marki czy całej kolekcji ubrań przyciągają uwagę i dodają atrakcyjności całej ofercie.

Interaktywne podłogi czy ściany zyskują na popularności, bowiem stanowią one mechanizm spontanicznego przyciągania uwagi – każdy klient odwiedzający galerię handlową z pewnością zainteresuje się innowacyjnym podejściem sklepu do reklamy. Obrazy, treści i śledzenie ruchu jaki wywołuje dotykanie interaktywnej ściany czy przechodzenie po interaktywnej podłodze sprawia, że tym chętniej poznajemy kolejne elementy nowej kolekcji, mimowolnie zapamiętujemy markę – która zaczyna kojarzyć nam się pozytywnie, a do tego mamy okazję świetnie się bawić. Promocja nowej kolekcji ubrań zadziwia i robi wokół siebie szum, na czym zyskuje marka i sklep.

Poniżej przykład interaktywnej podłogi w wykonaniu AlphaVision.

Ekrany bezszwowe

Sklep wyposażony w uniwersalne i niezwykle atrakcyjne wizualnie ekrany bezszwowe to bardzo dobry pomysł, zwłaszcza gdy pragniemy w sposób nietuzinkowy i innowacyjny przedstawić nową kolekcję. Zaletą ekranów bezszwowych jest wysoka rozdzielczość, świetna ostrość obrazu, a także możliwość dopasowania wielkości ekranu do indywidualnych potrzeb przestrzeni. Ekrany bezszwowe mogą być zatem ustawione pionowo ukazując obrazy sylwetek modelek kroczących po wybiegu, ale również mogą ukazywać efektowne animacje z prezentacją poszczególnych elementów nowej kolekcji. Zabawne animacje, ciekawe grafiki, a także ciekawa aranżacja ekranów bezszwowych w sklepie, zachęcą do odwiedzenia i poznania nowości bliżej.

Multimedialna ściana czy jedynie fantazyjnie ułożone ekrany bezszwowe dostępne są w bardzo różnorodnych wielkościach, można je dostosować do wymogów witryny czy ustawić na stelażach, bądź podwiesić u sufitu. Możliwości aranżacji są nieograniczone, a atrakcyjne projekty obrazów wyświetlanych na ekranach będą prezentowały się zjawiskowo na ciekawie ustawionych modułach. Jest to rozwiązanie dla tych, którzy cenią spójność i nowoczesność.

Totemy

Totemy reklamowe to wyjątkowo innowacyjna forma, dzięki której możemy stworzyć wyjątkowe efekty podczas prezentacji nowej kolekcji ubrań. Urządzenia te wyświetlają reklamę bądź informacje wizualne, które ukazane w wysokiej jakości, ulokowane w strategicznych punktach centrum handlowego lub sklepu zgromadzą rzeszę zainteresowanych nietypową formą. Poprzez multimedialne totemy, które wyposażone są w rewelacyjną matrycę umożliwiającą wyświetlanie obrazów w wysokiej rozdzielczości, możemy mieć pewność, że kolekcja będzie zaprezentowana efektownie i bardzo estetycznie zarazem.

Totemy posiadają solidną obudowę, są wytrzymałe i tworzą ciekawą kompozycję, która sama w sobie jest niezwykle atrakcyjną dekoracją wystroju. Wyświetlanymi informacjami można zarządzać zdalnie, przez co można projekcje dowolnie modyfikować i zmieniać dla uatrakcyjnienia działań promocyjnych. Ich niewątpliwym walorem są również atrakcyjne ceny, które w połączeniu z ogromnym wyborem form i kolorów, pozwalają stworzyć niesamowite aranżacje, łatwe do dopasowania do dowolnej kampanii reklamowej.

Ekrany ledowe

Ekrany ledowe zostały stworzone z myślą o wydajności najwyższej jakości, a także pracy nawet w niesprzyjających warunkach – w sklepach czy galeriach handlowych sprawdzają się zatem idealnie. Ogromne ekrany ledowe pozwalają za pomocą spójnych modułów dopasować je do określonej promocji, wnętrza itp. Ich zaletą jest możliwość wykorzystania ich w wielu koncepcjach prezentacji kolekcji ubrań, które przedstawiane na obszernych ekranach w sercu galerii handlowej czy w sklepie, zwracają uwagę i dodają wystrojowi niesamowitego charakteru.

Ekrany ledowe za sprawą doskonałej konstrukcji i wysokiej jakości obrazu pozwalają oglądać filmy promocyjne, animacje czy inne formy reklamy nawet ze sporej odległości, dlatego ich zasięg jest naprawdę imponujący. Łatwo zmieniać treści przekazu ukazywanego na ekranach ledowych, a nowoczesne rozwiązania pozwalają stworzyć bardzo efektowne przejścia z jednej animacji w drugą itp.

Dodaj komentarz