Menu

Jak zaprezentować nowy model telefonu w plenerze?

2 sierpnia 2018 - IMPREZY W PLENERZE
Jak zaprezentować nowy model telefonu w plenerze?

Prezentacja nowego modelu telefonu w plenerze to nie lada wyzwanie, jednak jej właściwe wykonanie może skutecznie zainteresować produktem potencjalnych klientów i nie tylko. Świetnym sposobem na stworzenie prawdziwie imponującej prezentacji są opcje jakie dają nam różne formy multimedialne, dzięki którym, każdy produkt – czy to telefon czy inna nowinka – będzie prezentować się zjawiskowo i zrobi piorunujące wrażenie.

Mapping 3D na budynku

Mapping 3D to wyjątkowo innowacyjna i pomysłowa forma prezentacji, bowiem pozwala poprzez wykorzystanie video artu stworzyć niesamowite projekcje na ścianach budynku, ale również w innych miejscach jak podłogi, skrzynie czy ekrany. Polega ona na rozświetleniu trójwymiarowych obiektów i poszczególnych ich elementów na wybranej powierzchni za pomocą świateł z projektorów. Jest to szalenie atrakcyjna forma, bowiem dobrze opracowany projekt, pozwala przedstawić nowy telefon w zupełnie nowym świetle. Ciekawy pomysł na mapping 3D daje możliwość stworzenia wizualizacji, na której zobaczymy poszczególne elementy urządzenia, które zmienią się w coś wyjątkowego.

Projekcje na budynkach stanowią najbardziej popularną formę mappingu 3D, bowiem prezentują się zjawiskowo, zmieniając szare ściany starych budynków czy fabryk w pokaz sztuki. Ważnym detalem, który związany jest z mappingiem, jest połączenie projekcji z muzyką – taka promocja nowego telefonu, gwarantuje, iż produkt zapadnie w pamięci na długo. Często tworzy się tutaj również ciekawe projekty z wykorzystaniem postaci z filmów itp., które czynią pokaz jeszcze bardziej atrakcyjnym.

Logotyp czy produkt ukazane z wykorzystaniem profesjonalnego mappingu 3D urzekają, jednak należy pamiętać, że związane są z nim pewne wymagania, które nie ułatwiają realizacji. Wadami, a w zasadzie elementami, bez których efekt mappingu nie byłby tak rewelacyjny jest to, iż sprzęt do jego realizacji jest delikatny, ale i nie należy do lekkich, sposób instalacji wymaga wprawy i umiejętności oraz odpowiednich warunków, a sama wizualizacja na budynku potrzebuje sporej dozy jasnego światła. Jest to jednak forma, która pozwala zaskoczyć odbiorców, ma niesamowity charakter i moc skupiania uwagi! Na poniższym filmie np. firma AlphaVision prezentuje mapping 3d na budynku Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych.

 

Ekrany dotykowe

Kolejną fantastyczną formą stworzenia niezapomnianej prezentacji nowego telefonu są ekrany dotykowe, za sprawą których można nawiązać bezpośrednią interakcję z użytkownikami, którzy z tym większym entuzjazmem podejdą do nowego produktu. Forma prezentacji w postaci ekranów dotykowych staje się coraz bardziej popularna, a wszystko to za sprawą jej uniwersalności i skuteczności działania. Jest to również rozwiązanie niezwykle ciekawe, estetyczne i nienachalne, a przy tym posiadające wielką moc perswazji.

Prezentacje nowych modeli telefonów poprzez ekrany dotykowe, pozwala zastosować najrozmaitsze animacje, video, gry i quizy, małe przewodniki itp. opcje, które zachęcają do zabawy i poznawania detali produktu. Sam telefon, może nabrać za sprawą dobrze zaprojektowanej promocji na ekranach dotykowych charakteru, a także zyskać niesamowity odbiór i spore zainteresowanie.

W przypadku promocyjnych form prezentacji telefonu, ekrany dotykowe są wyjątkowo skoncentrowane na odbiorcy – przyciągają i zachęcają do zaangażowania poprzez przechodzenie do dalszych punktów wizualizacji. Całość skonstruowana jest zawsze tak, aby nie męczyć oczu zbyt intensywnymi kolorami czy grafikami, a jednocześnie dopasowywana jest ona do indywidualnych celów promocyjnych i potrzeb odbiorców. Ekrany dotykowe pozwalają odejść od nudnych prezentacji, są dobrze odbierane i robią wrażenie.

 

Human Joystick

Zintegrowany system kamer, które działają na podczerwień oraz szereg komputerów analizujących ruch i wyświetlających go w odpowiedni sposób na ekranie, pozwala stworzyć kolejną niezwykle atrakcyjną formę prezentacji nowego telefonu, czyli human joystick. Taka krótka, ale jednocześnie bardzo wciągająca gra świetlna, doskonale sprawdza się w salach filmowych itp. miejscach podczas przedstawiania bloku reklamowego np. nowego smartfona. Human joystick sprawdza się również w salach konferencyjnych, na targach czy podczas innych eventów, na których pragniemy przedstawić nowinki.

Human joystick to wachlarz możliwości i metoda, dzięki której osiągnięcie efektu wow jest banalnie proste. Zebrani w sali uczestnicy prezentacji, za pomocą uniesienia rąk bądź poruszania nimi w odpowiedni sposób mogą zmieniać miejsca obiektów na ekranie, a ich ciało wykorzystywane jest jako joystick. System ten pozwala sterować dowolnymi obiektami na ekranie, dlatego możemy przeglądać opcje prezentowanego telefonu, itp. Gra promocyjna określana jest wedle wytycznych, dlatego każda zabawa w human joystick jest inna i dostarcza mocy wrażeń. Fajną opcją jest również zaangażowanie większej ilości osób do zabawy – np. prawej i lewej strony sali – które konkurują ze sobą, świetnie się bawią i poznają produkt jednocześnie. To rewelacyjna rozrywka, nietuzinkowa forma promocji i efekty, które pozostają w pamięci.

Dodaj komentarz