Menu

Reklama w kinie? NUDA! Chyba, że…

14 lutego 2018 - KLUBY I KINA
Reklama w kinie? NUDA! Chyba, że…

Wszyscy wiemy jak denerwują nas kilkunastominutowe reklamy przed seansem. Już myślimy, że to koniec, a tu kolejne 5 i tak w nieskończoność…

Jak się okazuje – nudę można zamienić w zabawę, przemycając świetną reklamę, która zamiast złości wywoła u nas wiele radości (dosłownie)!


Wyobraźcie sobie, że zamiast kolejnego spotu zagracie w grę.
Pierwszy raz Human Joystick wykorzystano w 2007 roku w USA. W 2010 roku podobną akcję w Polsce zorganizował LECH w Multikinach, a efekty przerosły najśmielsze oczekiwania. Przede wszystkim żadna (nawet super dobra) reklama nie zagwarantuje takiej interakcji widzów! A wystarczyło jedynie wykorzystać grę Human Joystick, stworzyć świetną grafikę, analizę ruchu i GOTOWE!

LECH dostarczył widzom niecodziennych wrażeń i wywołał pozytywne emocje.

A tę zabawę i reklamę zapamiętają na długo!

Pamiętajmy konsumenci kochają próbować czegoś nowego! Nie lubią natomiast nudy i
monotonii. Wyróżnij się, a pozyskasz całą rzeszę nowych, wiernych klientów.

Dodaj komentarz