Wszyscy wiemy jak denerwują nas kilkunastominutowe reklamy przed seansem. Już myślimy, że to koniec, a tu kolejne 5 i tak w nieskończoność…
Jak się okazuje – nudę można zamienić w zabawę, przemycając świetną reklamę, która zamiast złości wywoła u nas wiele radości (dosłownie)!
Wyobraźcie sobie, że zamiast kolejnego spotu zagracie w grę.
Pierwszy raz Human Joystick wykorzystano w 2007 roku w USA. W 2010 roku podobną akcję w Polsce zorganizował LECH w Multikinach, a efekty przerosły najśmielsze oczekiwania. Przede wszystkim żadna (nawet super dobra) reklama nie zagwarantuje takiej interakcji widzów! A wystarczyło jedynie wykorzystać grę Human Joystick, stworzyć świetną grafikę, analizę ruchu i GOTOWE!
LECH dostarczył widzom niecodziennych wrażeń i wywołał pozytywne emocje.
A tę zabawę i reklamę zapamiętają na długo!
Pamiętajmy konsumenci kochają próbować czegoś nowego! Nie lubią natomiast nudy i
monotonii. Wyróżnij się, a pozyskasz całą rzeszę nowych, wiernych klientów.