Menu

Sufit z ekranów w centrach handlowych

14 lutego 2018 - SKLEPY I GALERIE
Sufit z ekranów w centrach handlowych

Jak wykorzystać nowoczesne technologie by przyciągnąć Klienta?

Czy wiecie, że co czwarty Polak odwiedza galerie handlowe dla rozrywki? Oczywiście same zakupy są ważne, ale jeszcze ważniejsze jest pozytywne zaskoczenie konsumenta!
Dlatego właśnie Centra Handlowe, Firmy oraz Kina coraz częściej wykorzystują nowoczesne technologie.

Interaktywne ekrany zamiast sufitu.
Ten pomysł jako pierwszy wykorzystał Kraków i Galeria Kazimierz. Na ścianach pojawiły się multimedialne ekrany LED, które zadziwiły wielu Klientów… Taki był właśnie
cel! Element zaskoczenia, budowanie nowoczesnego i pozytywnego wizerunku. Dzięki ekranom Galeria dostarcza najważniejsze informacje oraz reklamę, ale w interesujący
sposób.

sciana interaktywna, sufit ruszający się

Galeria poszła jednak o krok dalej i zainstalowała system iFloor, dzięki któremu może stworzyć animacje z wykorzystaniem czujników ruchu.
Za wykonanie największej w Polsce instalacji odpowiada firma Alpha Vision z Warszawy, która dodatkowo przygotowała kilkanaście scenariuszy animacji, dzięki którym Klienci Galerii mogli sterować obiektami na ekranie za pomocą własnego ciała.
Właśnie dzięki takim rozwiązaniom Klienci będą tam wracać częściej.

A jak to wygląda za granicą?
Tam oczywiście zostały one wykorzystane dużo wcześniej i na większą skalę. Warto obejrzeć największą atrakcję światowej wystawy Expo w Korei Południowej z 2012 roku.
Tam ekran wyniósł 218 metrów szerokości i 30 metrów długości, ale m.in. dzięki temu wystawa każdego dnia przyciągała tysiące gości!

Dodaj komentarz