Menu

Jak atrakcyjnie zaprezentować Nowy Lek na konferencji?

2 sierpnia 2018 - KONFERENCJE
Jak atrakcyjnie zaprezentować Nowy Lek na konferencji?

Nowy lek stanowi spore wyzwanie w kwestii prezentacji i promocji, bowiem wymaga on innowacyjnego i niekonwencjonalnego podejścia, które pozwoli zaprezentować jego właściwości tak, aby zachęcić potencjalnych klientów czy kontrahentów handlowych do poznania go bliżej. Na szczęście multimedialne formy prezentacji są idealny rozwiązaniem dla tego rodzaju produktów, bowiem poprzez efektowne wizualizacje, animacje czy hologramy, skupiają uwagę obserwatorów robiąc niesamowite wrażenie.

Interaktywna ściana

Interaktywna ściana to narzędzie, które doskonale sprawdzi się w marketingu czy też promocji nowo wchodzącego na rynek leku. Jej efektowna form pozwala skutecznie przyciągnąć uwagę, a prosta technika działania, wykorzystująca nudną przestrzeń ściany, sprawia, że interakcja ruchów i obrazów multimedialnych przyciąga wzrok i intryguje zawartością treści przez nie przekazywanych. Gra i zabawa budzi ekscytację i podziw, dlatego też w naturalny sposób zachęca obecnych na prezentacji do oglądania.

Ta szalenie atrakcyjna forma promocji to idealne rozwiązanie zarówno na konferencje czy eventy medyczne, ale również doskonała alternatywa do przedstawienia nowego leku w centrach handlowych, aptekach, itp. miejscach. Inteligentne systemy emisji materiałów promocyjnych jak animacje, filmiki czy interesujące grafiki pozwalają prezentować obrazy i śledzić ruch prezentowanych treści, gdy system wykryje ruch. Pełna interakcja obserwatorów z wyświetlanymi obrazami zachęca do zapoznania się z produktem skutecznie i bardzo efektywnie.

HoloBox

Prezentację nowego leku, można w sposób wyjątkowy i niewątpliwie efektowny stworzyć za pomocą HoloBox – rozszerzonej wizualizacji i prezentacji, którą tworzy zintegrowany przestrzennie prezenter. Jest to rozwiązanie niezwykłe, bowiem pozwala zaprezentować produkt angażując publiczność poprzez intrygujące wizualizowane obrazy.  HoloBox może stanowić zarówno sposób ukazania produktu w postaci samej wizualizacji , bądź w wersji rozszerzonej z dźwiękiem. Jest to świetny sposób na urozmaicenie pokazu nowego produktu, a przy tym wzbogaca on wrażenia widzów. Interesujące animacje czy filmiki holograficzne w 3D unoszące się w powietrzu sprawiają, że nowy produkt, znajduje się w centrum zainteresowania.

HoloBox to opcja dostępna również w 4D, bądź w bardziej innowacyjnej i angażującej publiczność formie kontrolowanej za pomocą smarfonów lub gestów. Zainteresowanie jakie tworzy wokół siebie HoloBox sprawia, że nikt obecny na targach czy eventach branżowy nie pozostanie obojętny, a treści na nim publikowane mogą być dowolnie zmieniane, tworzone w różnych rozmiarach i formatach, a także świetnie dostosowywane do miejsc w jakich dana prezentacja ma miejsce. Poniżej HoloBox dla NBP zorganizowany przez AlphaVision.pl

Ekran mgłowy

Fogscreen znany jako ekran mgłowy to wspaniała alternatywa prezentacji nowego leku. Innowacyjna technologia zastosowana w ekranie mgłowym tworzy niespotykany efekt ekranu, przez który można przejść niczym przez mgłę. Urządzenie wytwarzające „suchą mgłę” z drobinek wody tworzy perfekcyjne tło dla pokazu filmików video, wizualizacji, animacji czy prezentacji leku, dzięki czemu zachwyca i tworzy niesamowitą atmosferę we wnętrzach w których mają miejsce eventy.

Oparty o skondensowaną parę wodną obraz może być indywidualnie regulowany poprzez odpowiednie nasycenie, grubość strumienia czy prędkości opadania „mgły” dlatego też w zależności od warunków, można przeprowadzić zjawiskowe prezentacje, które zaintrygują i zrobią piorunujące wrażenie. Jest to świetny sposób na promocję nowego leku w lokalizacjach o lekkim zaciemnieniu, najlepiej również bezwietrznych – mgła pod wpływem podmuchów może się rozmywać.

Wirtualny prezenter

Dla tych, którzy chcą zrobić niezwykłe wrażenie na obecnych na prezentacji nowego leków obserwatorach, zachwycającą opcją będzie wirtualny prezenter, który jest innowacyjnym sposobem na dynamiczny przekaz przykuwający uwagę. Prezenter nowego leku w formie wirtualnej osoby zachwyca i dziwi jednocześnie, a ponieważ jego rozmiar i kształt wyświetlanego obrazu można dopasować do indywidualnych preferencji, czasami można odnieść wrażenie, że prezentuje się niczym żywy. Wirtualny prezenter działa na bazie specjalnej folii samoprzylepnej oraz projektora, przez co tworzy iluzję osoby, która prezentuje dany produkt.

Zaletą tej formy promocji jest nie tylko efekt jaki tworzy, ale równie wyrazistość bez względu na kąt patrzenia, a także szerokie możliwości jej wykorzystania. Obrys ciała prezentera opiera się o wcześniej nagrany i sformatowany wedle wytycznych filmik, w którym wirtualna postać może wyjaśniać różne kwestie, opowiadać o produkcie, bądź przedstawiać informacje. Za sprawą właściwości zastosowanej w wirtualnym prezenterze folii projekcyjnej i odpowiedniemu przygotowaniu materiałów promocyjnych, cała promocja leku czy też innego produktu, widoczna będzie dla szerokiej grupy odbiorców – doskonała wizualnie jest ona bowiem z kąta sięgającego nawet 170 stopni.

Dodaj komentarz